Devlette eşini almıyorlar daha doğrusu erkek almıyorlar odalar tek kişilik olmadığı için kadın refakatçi alıyorlar hatta ilk öğrendiğimde yakınımda bir hastaneye gidiyordum odalar 6 kişilik ve aşırı küçük bir kadın dogum yapmıştı bebegi babasına göstermesine izin vermediler acille dogum yeri aynı yerdi ve erkek giremiyordu şuanki gittiğim hastanedede öyle refakatçi erkek olamıyor ama odaya girebiliyor ve odalar 2 kişilik