Babyy07
anie merhaba zayıflıktan kaynakli gebelikte sıkıntı yasadiniz mi ? Bende 27.haftadayim bebek vajinanin ustunde çok asagida her zaman.acaba zayıf olduğum için mi diye düşünüyorum.rahim agzi kisalmasi ,karnimda sertlik toplanma da oluyor. Bu tarz seyler yasadiniz mi?.