Bsrcvk 12+3 cuma günü doktora gideceğim cinsiyet belli olur mu çok heyecanlıyım biran önce onu kucağıma almak istiyorum 🤗🤲🏻🥰
Emybl Bsrcvk bende 12+3 bugün gittim kıza benzediğini söyledi.haftaya tekrar bakalım dedi. oğlumda 12 haftalıkken erkek demişlerdi. 15-16 da da çok net gözüküyor zaten
Kiwi12 Bsrcvk oncekı hamılelıgımde banada hep kız dendı talı detaylı ultrasona kadar dedım erkek dedıler ıyı bakın ıyı bakıyorum drdı hee tam tam bacagını kapatmış ondan anlayamadık kesın erkek dedi
Summerwine Bsrcvk aynı zamanda doktorum yüzde 70 kız demişti 33+3 olduk ve kız ☺️doktora ve makinesine bağlı bir de bebişin pozisyona tabi
YagmurAnnesi Bsrcvk 13+5 deyken kızımın olacağını öğrenmiştim şimdi 4,5 yaşında 😍 randevudan yarım saat önce çikolata ve vişne suyu iç bebek hareketlensin şansına gösterir belki☺️
Sevilay_1 Bsrcvk çok erken söylese bile yanılma payı olur yani değişir çünkü benim öyle olmuştu kız demişti o tarihte 16. haftada erkek demişti zaten doktorum da emin değilim sadece bir tahmin yürütüyorum demişti 16. haftadan sonra belli olur
Birprensesannesi2525 13+6 bugün öğrenmeye gittik göstermedi ne yaptıysak olmadı kızımı 12 haftalıkken söylemişlerdi 🤤🤤