Ebrusengl Ftmbyzt Biz de karar verememiştik bir türlü. Yurt dışındayız diye eşim ismin içinde Türkçe karakter istemedi(ç-ğ-ş-ü-ı gibi), unisex isimler de istemedik ilerde iş hayatında maillerde telefonlarda zorlanır diye. Ben biraz klasikçiyim bir de o yüzden Can ismine karar verdik. Hem eskimeyecek hem de zorlanılmayacak bir isim diye☺️ Sizin kararsız kaldığınız isimler varsa onlarda yardımcı olalım ☺️