deletenmom1841 Selamlar İzmir’de Can hastanesi Şebnem Özgür Hanıma giden var mıdır? Cevabınız evetse ikinci sorum Memnun musunuz?
Lucky deletenmom1841 ben emre beye gidiyorum canım ama şebnem hanım için güleryüzlü ve ilgili die duyuyorum hep
deletenmom1841 Lucky yani aynen öyle ama çok araştırdım pek bi geri dönüşü yok doktorun 🤷♀️ Ben de kadın diye tercih etmiştim canım
Lucky deletenmom1841 bi ara burda bi post açılmıştı orda giden birkaç kişiyi görmüştüm memnunlardı bi bak istersen canım
deletenmom1841 Fersuncan bir kez gittim ikili tarama için evet iyi ama benim kendi doktorm gibi bi enerji alamadım, lokasyon olarak Can hastanesine yakınım. Ondan değiştirecektim ama vazgeçtim canım 🤷♀️ Çok teşekkür ederim 🙏
Fersuncan deletenmom1841 rica ederim ikili tarama testine bende Salı günü gideceğim acaba can hastanesinde fiyatı nedir biliyormusunuz?