cihaninannesi Şeker yükleme testi için kadın doğumcu şart mı ? Yoksa devlet hastanesinde bulunan aile hekimi yapsa yeterli olur mu sizce kızlar. Ben ilçede yaşıyorum burada kadın doğumcu yok şeker yükleme zamanım sizce merkeze mı gideyim burada mı yaptırayım 🙄🙄
Gizzgzz cihaninannesi sağlık ocağı gibi yerlerde yapılıyorsa yaptır tabi hepsi aynı sonuçta amaç gebelik şekerin var mı yok mu onu öğrenmek
cihaninannesi Tubatgn denizarenmom Evet dün ben acillik olmuştum serum yerken aile hekimine sorduk merkeze ne zaman gidelim diye burada bizde yapıyoruz okadar yol gitmeyin isterseniz dedi
Tugce1506 Tubatgn ben bugün gittim yapmıyorlar özel hastanelerde bile ilacı eczaneden akıp gidiyorsun o şekilde yapıyormuş bende sabah boşuna gittim 😊
Sahnedekimadam Beni hastanede gönderdikleri yer tarama testi için kan verdiğim yer ile aynıydı, ve ordakiler hemşireydi.. yani yapıyorlarsa şart değil doktor olması🙏🏼
cihaninannesi Tugce1506 zaten eczaneden glikozu alıp öyle aile hekiminin yanına gidiyormusuz ☺️ ama işte bende hiç yaptırmadıgim için acaba kadın doğumcu şart mı diye merak ettim
Tugce1506 cihaninannesi ben bizzat dün aile hekimine gittim İstanbul’da yaşıyorum bana sağlık ocağında yapılmadığını özel hastaneye gidebileceğimi söyledi. Takipli olduğum hastaneyi aradım onlarda eczaneden alıp gelin dedi bu şekilde
cihaninannesi Tugce1506 ben ilçe de yaşıyorum ilçe devlet hastanesinde aile hekimi var o eczaneden 75 gramlik al burada yapalım boşa merkeze gitme dedi 🤷