Melikekabay12 Hamişler ilhan varank devlet hastanesine sezeryan doğum yapan var mı memnun kaldınız mı
GamzeMeryemm58 Melikekabay12 benim kuzenim yaptı lazerle dikildi memnun şuan tabiki ağrısı oluyor ama dikiş kadar olucağını zannetmiyorum