Ebrucakmak 9.haftada başladı kusma sayesinde öğrendim hamile olduğumu.
26+2 den bildiriyorum sadece sıklığı azaldı yine devam prilam olmasa bilmiyorum yani. birazda genetikmiş sanırım annem 3 hamileliğinde de doğuma kadar kusmuş. bende öyle olcak gibi