Ebruozdgn_ 29+2 4 gündür geçmeyen bel ağrısı hareket bile edemiyorum normal mi benim gibi olan var mı
SosyeteMantisi Ebruozdgn_ 31+2 bende 3 gündür aynıyım destek almadan kalkmaya zorlanıyorum oturamıyorum çok agrım oluyor yarın sabah doktora gideceğim
nsaydn Ebruozdgn_ 37. Haftadayım 1-2 haftadır aynı durumdayım. Yürüyemeyecek hale geldim. İdrar yolu enfeksiyonundan olabilir dedi dr. Ama ben öyle olduğunu düşünmüyorum.
Zxcvbnm12 Ebruozdgn_ direk hastaneye git progestan verecekler sırt agrısı normal ama bel ağrısı riskli bir durum oluyo eyer geçmeyen bir ağrıya belde çekilme hissi varsa hemen acile gitmeni tavsiye ederim
Zxcvbnm12 Ebruozdgn_ korkma sakın bir vitamin le düzeliyor ama çekilme gibi bir ağrı ve gecmeyen ağrısa git
Ebruozdgn_ SosyeteMantisi ben gideli daha bir hafta olmadi yeni başladı inşallah normaldir geçmezse bende gideceğim doktorunuzun söylediklerini yazabilir misiniz yarın 🤗
Ebruozdgn_ nsaydn çok zorluyor inşallah herşey yolundadır ama sizin az kalmış sağlıklı sıhhatli alın bebisinizi kucağınıza inşallah 🤲
SosyeteMantisi Ebruozdgn_ Ben gittim normal olduğunu söyledi. birde benim belimde fıtık ve düzleşme olduğundan dolayı ekstra agrı olabilir dedi bol bol dinlen ılık duş al rahatlatır dedi canım.
Ebruozdgn_ SosyeteMantisi inşallah bebisini sağlıklı zamanında kucağına alırsın canım Rabbim korusun minnoslari inşallah 🤲