Yani şöyle benim ilk gün sütüm geldi. Ve ilk zamanlar bebek sütun hepsini alamadığı için göğsüm kaskatı kesiliyordu sürekli akıyor v.s ağrıdan uyuyamıyordum. 5 gün sonra bir arkadaşımdan aldım onda vardı. Rahatladım hem emzirdikten sonra da sağım yapıyorum biriktigi zamanda yapıyorum. Şuan 1 aylık hala sağım yapıyorum. Biberon ile de veriyorum takviyeliyorum doyup doymadigindan emin olamadığım zamanlar . Ya da bazen ben dinlenirken eşim dolaptan veriyor. Yani bence ihtiyaç var. Ama ne kadar bir süre olur bilemiyorum. Eğer etrafınızda varsa ondan alabilirsiniz . Bendeki lansinoh ve çok memnunum.