Pltkbra Meraba arkadaşlar tekrarlayan düşüklerim var 2 normal doğumdan 8 sene sonra ietedik 1 yıl içinde 3 defa kürtaj oldum sonuncu gebelikte kan sulandırıcı kullanmama rağmen Zeynep Kamile gitmeyi düşünüyorum ama bütün doktolwrin yanında sadece gebeler yada diyabetli gebeler falan yaziyo ben nasıl randevu alicam
Gulcannn34 Pltkbra öncelikle geçmiş olsun canım bende aynı durumu yaşadım iki kaybım vardı ve Zeynep kamil de sonlandırıldı gebeliklerim taburcu olurken bana gebe 2 den randevu al demişti doktorum randevu aldığım da gebe değildim pınar kumruya randevu aldım öncelikle gerekli testlerim yapıldı genetik araştırma ve rahim filmi çekildi ayda bir görmek istedi sorunun kanımda olan pıhtılaşma olduğunu anlattı ve gebe kalmamı istedi şuan 27 haftalık gebeyim çok şükür bebeğimi kaybetmedim bence sende gebe 2 ye gitmelisin zaten gebe 2 habaüel abartus yazıyo tekrarlayan gebelik kayıpları demekmiş
Pltkbra Bu hastaneye normal tedavi için giden varmı nasıl randevu aldınız ozellikle pınar kumru ve Habibe ayvaci diye bir doktor var ona almak istiyorum ama randevu yanında böyle şeyler yaziyo
Ssna Merhaba, ben randevu almıştım Nazan hanıma sanırım. Yanında yazanları içeren bir hastalığım yoktu ama yinede muayene olabildim sorun olmamıştı.Yalnız şöyle bir şey asistanları vardı kendi yoktu :) belki size denk gelmez.
Pltkbra Gulcannn34 çok teşekkürler canım evet pınar kumruya randevu var ama işte yanında değişik şeyler yaziyo
Gulcannn34 Pltkbra Nazan Hanıma da gidebilirsin dünya tatlısı ilgili bir doktor hatta şimdi baktım yarına randevu var gidebilirsen hiç kaçırma canım
Pltkbra Gulcannn34 canım siz nerden gittiniz yani brn Sultanbeyli’de oturruyom eşimin işi gereği evde olmuyo İETT peronlarina çok yakinim nasıl gidiliyor hiç bilmiyorum
Gulcannn34 Pltkbra tamam işte canım gebe 2 habatüel abartus yazıyor ya seni ilgilendiren o oluyo çünkü gebelik kayıpların var
Pltkbra Gulcannn34 anladım canım Allah razı olsun en yakın zamanda gidicem inşallah olumlu sonuç alırım inşallah
Gulcannn34 Pltkbra canım ben kartalda oturuyorum kadıköyden Zeynep kamile giden otobüsler var senin de Kadıköy’e gitmen gerek hemen hastanenin önün de indiriyor
Gulcannn34 Pltkbra Allah senden de razı olsun canım gittiğin zaman sonuçları burdan yazarmısım merak ettim sorun neymiş rabbim tez zaman da hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin sana
Pltkbra Gulcannn34 Allah razı olsun canım çok sağol gerçekten beni çok iyi aydınlattin rabbim sağ sağlım bebeğine kavusmayi nasip etsin inşallah❤️
Pltkbra Gulcannn34 inşallah gittiğimde yazarım canım daha yeni 45 gün oldu sonki kurtajim biraz daha toparlanıp gidicem inşallah
Gulcannn34 Pltkbra aynen vücudun toparlansın biraz hemde psikolojik olarak da hazır olursun başka bebeğin var mı