Haticemustafa Kizlar hersey guzel ilerliyor bi iki gundur yeni yeni arada bel agrilarm karın altina dogru vuran agrilarim başladı bugun akintimda cogaldi yarn son kontrole gidicem sonraki artk dogum insllah Ama goren herkes karnin hic inmemis hala cok yukarda falam fiyotlar Karın inmeden normal dogum olurmu Kafasi asagi inmis dedi doktorum hatta usglerde pantolon malum yere kadr indirip oyle bakiyor inisi daha guzel diyor ama karnm hala cok yukarda gibi geliyor banada ve bu 2 gundur aşırı kasilmalarim var karnmda demir gibi oluyor bazen karnm Sizce boyle norml dogum olur mu ? Aranizda yapan varmi Suniyle inermi acaba aşağı bilemiyorum 😐 ya
Kayram Haticemustafa canım bebeğin erkek mi? Erkek bebeklerde pek karin aşağıya inmez diyorlar. Benimde karnim öyle çok aşağıda değil ama bebegimin hareketlerini artık aşağıda hissediyorum. Eskisi gibi yukarıda hareket edemiyor. Sadece bebeğim o kadar sancilanmama rağmen kanala girmedi.Banada mesela bi sancı gelir doğum baslarsa bir iki saat içerisinde bile bebegin kanala girer diyorlar.
Benay Haticemustafa arkadaşım evli değil daha önce doğurmamış o bile Karnın aşağı inmiş yakında doğurursun dedi tövbe de daha 29 haftamdayım diyorum yalan mı söyleyeyim diyor bazı insanlar gerçekten gerizekalı bu yüzden en güzeli kimseyi dinlememek benim Karnım bildim bileli aşağıda erkek bebek benim ki doktor iyi büyümüş dediği sürece diğer insanlar bok yesin kafasındayım canını sıkıp bebeği de sıkıntıya sokma 😃
Denizkizi Haticemustafa cevreyi bosverin bende 35. haftaya giriyorum karnin dusmus diyorlar .. Ben anlamiyorum zaten dusmus mu dusmemis mi nasil olsa gunu geldin de dogurcam 😂😂
Deniz34 Bebeğin kaç kilo acaba? Doktor inmiş başı kanalda diyosa sen çevredekilerin dediklerini pek önemseme bence😊
Haticemustafa Deniz34 3.350 kg di en son 4 gun once cnm Bas gelisi guzel aşağıda dedi en son cuma gunu kontrolum vardi ve pantolonumu o bolgeye kdr indirip oyle bakabilmisti usgde
Haticemustafa Denizkizi 😂😂orasi oyle evet insan genede düşünüyor işte ya allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah
Denizkizi Haticemustafa cevreyi bosverin bende 35. haftaya giriyorum karnin dusmus diyorlar .. Ben anlamiyorum zaten dusmus mu dusmemis mi nasil olsa gunu geldin de dogurcam 😂😂