Bende Perşembe günü yaptım çok şükür çıkmadı. Aç karnına gidiyorsunuz belli bir saatleri var ona göre 2 saat yada 1 saat bekleyip kan veriyorsunuz totalde 3 defa kan vermiş olacaksınız. Korkulacak bir şey yok mış yapınca anladım. Şekerli hiç bir şey tüketmeyen niri olarak çok korkuyordum ama şeker oranı bir tık fazla gibiydi içecek ise limon aromalı olduğu için kolaylık sağladı inşallah sizde herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız ❤️