Eldgrn Nasılsınız kizlaarrrr şükür yolun sonuna geldik nerdeyse Çarşamba yani artık yarın kontrol zamanı heycanla bekliyoruz bu gün çok iğne batması oldu şimdi iyiyim şükür arada adet sancısına benzer ağrılar giriyor sizde durumlar nedir kaç kaldı 🥰
EmineDefneGokce Eldgrn son 8😍 bebiş döndü galiba kııız yarın gidicem doktora eşimin perşembe işi varmış bakalım hareketleri değişti de bebeğin sanki baş aşağı döndü🥲
denizarenmom Eldgrn 30lu haftalar bana tokat gibi carpti 🫠 bir anda gobegim buyudu yatsam yatamiyorrum,kalksam kalkamiyorum,otursam oturamiyorum😾
Yaseminturan_ Eldgrn 35+5 olduk şükür bizde bugünleri görmek bile mucizeydi benim için ay ama her an doguracakmıs hissi var bende ağrılar,sancılar,batmalar,uykusuzluk ne ararsan var :/
Eldgrn EmineDefneGokce hadi İnşallah canım tekmeyi göğüs altında hissedereen dönmüştür muhtemelen tabi doktor daha net söyler de şükür bitti bende Çarşamba olsa diye bakıyorum
Eldgrn denizarenmom bende de öyle oldu hani diyorduk ya aman ne zaman göbek büyüyecek vs diye 30 sonrası ağırlık ile birlikte fena geldi şimdi ne dönebiliyorum nede yataktan kalkabiliyorum Allah yardımcımız olsun
Eldgrn bluemom_ sağlıkla gelsin bizde Çarşamba giricez hepsine şükür geldi artık günü heycanla bekliyorduk geçmiyordu zaman yine geçmiyor de lda hiç yoktan iyidir diye bu günlere geldik diye dua ediyorum
nurkaya_11 poncikanne53 senle aynıyız bakalım hangimiz ilk doğurucak 😂😂ben normal istiyorum ama hayırlısı neyse o olsun
Eldgrn poncikanne53 benim hafiften indi göbeğim yine yukarıda ama azıcık belli oluyor 1 haftaya yakındır böyle bakalım ne zaman gelecek
Minitomubeklerken poncikanne53 Bizde 36+3 üz bebeğim yukarıda ama normal istiyordum tabi herşeyden önce onun sağlığı öncelik. Doktorumuz bu hafta dönmezse artık dönmez dedi ama netten baktığımda son hafta dönen oluyor. Alanı daraldığı için mi acaba dönmez gibi düşündü doktorum bilemedim. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah:)
EmineDefneGokce Burcu_asf valla hareketleri değişti başka hiçbir belirti yok😂 sağda hissediyorum hep ayak ya da el kol . Geçen hafta makat gelişken böyle değildi . 15 geçe giricez doktorun yanına . Bakalım dönmüş mü