_mom97 36 haftadayim bazi zamanlar gogsumden cok fazla sut geliyo, keske saklasam diye dusunuyorum cok geldigi zamanlar, birde sezeryan olucam belki dogumdan sonra hemen gelmeyebilir diye. Benim gibi dusunen ya da uygulayan var mi?
Ela344 _mom97 35+6 haftalığım benden daha süt gelmiyor niye ki 🥺 evde sütyen takmıyorum onunla bir alakası olabilir mi ki 🥺
ardenmoms _mom97 nereden geliyor aklınıza böyle bir şey ya 😂 dokunup sakın sıkmayın göğsünüzü şarıl şarıl saklanacak kadar da akmaz zaten sezaryen olsanız bile süt geliyor 2 gün az az gelir sonra düzene girer zaten bebeğin midesi küçücük oluyor.
_mom97 -Meyra yok zaten kendim sagmaktan bahsetmek istemedim. Kendi gelen akanlardan. Ama yurtdisinda 37 38 haftalarda hamileler ilk sutleri elleri ile gogsu uyarip bir siringaya koyuyorlar dogumdan sonra vermek icin. Tabii doktoruma danisip yapacagim ben de😊
-Meyra Ela344 canım hiç endişelenme hamilelikte süt gelicek diye bir zorunluluk yok benimde hamileliğimde hiç süt gelmedi ama doğumumdan hemen sonra sütüm vardı kızım sarılıkta olmadı çok şükür hiç sıkma canını😊
_mom97 Ela344 bende evde sutyen takmiyorum rahat edemiyorum baski yapiyor gogsume sanki. Ama benim ikinci gebeligim ilkinde bende de olmadi olduysa da bu kadar olmadi. Ama endiselenmeyin su an gelmiyo olmasi sutunuzun olmadigi anlamina gelmiyor vucudunuz coktan uretmeye basladi zaten bu haftalardan once💕
_mom97 ardenmoms benim su an şaril şaril akiyo o yuzden boyle bir sey dusundum😆 ve az once de yazmistim yurtdisinda hamile ebe danisanlari siringa icine ilk sutu saklatiyolar. Benim ilk hamileligimde bikac hafta sonra neredeyse adam akilli sutum gelmeye baslamisti. Bazi hamilelerde sezeryan sonrasi hemen olmayabiliyor ne yazik ki. Direkt mama vermektense kendi sakladigim sutu vermek daha mantikli geliyor bana, sizinde dediginiz gibi mideleri kucucuk su an kendinden akan sut saklansa bile onlara yeter😊
_mom97 usenmedimyaptimbirvelet arada sadece damla damla geliyo arada da ustum baya islanicak kadar akiyor. Ama hergun boyle degil tabii ki. Gelmisken ziyan etmemek amaciyla saklayabilirim diye dusundum😆
mylittlebabym _mom97 şuan şarıl sarıl akan sütün niye doğumdan sonra akmayacağını düşündünüz ve telaşa girdiniz acaba?
_mom97 ardenmoms bilmiyorum benim o gogsum ilk hamileligimde mastit olmustu ve tikanmisti simdi tam tersi mastit olmayandan daha az mastit olandan daha fazla geliyor belkide tikanan kanallarim acilmis olabilir. Zaten 2 hafta var doguma ne kadar gelse kârdir su an benim icin😆
rain26 Saklayanlar varmış. Ama ebetulinbulur var instagramda . O söyle söylüyor daha önceden gelen sütun kolostrum olduğunu doğuma kadarda geldiğini söylüyor doğduktan sonrada yine bebek için faydalı olan kolostrumun geldiğini söylüyor yani çocuğa faydalı süt gitti gibi düşünmemek lazımmış. Ama saklayanlarda varmış. Hatta geçen biri doğumu hızlandırmak için süt sağabilirmiyim diye sormuştu. Bi yerde okumuş. Ben hiç duymadım kendimde öyle bir şey yapmadım. İsterseniz saklayabilirsiniz ama benimde okuduğum kadari ile o gelen süt kolostrum ve doğumdan sonrada yine geliyormuş. O yüzden endişe etmeyin derim
_mom97 rain26 evet kolostrum sut en faydali olanmis ama ben gelmisken ziyan etmemek adina ve o an hemen belki sutum olmaz ya da emziremem diye dusunerekten saklamak istedigimi soyledim, dogumu baslattigini ben de okumustum hormonlar bebek var diye algilayarak sut uretmek adina uyariyormus bu da bazen kasilmalara sebep olabiliyormus ama ben de hic doktorumdan boyle bi sey duymadim. Sagdan soldan okudugum ve gordugum kadariyla boyle biliyorum😀
_mom97 mylittlebabym surekli şaril şaril akmiyor ki aktigi zamanlar saklamaktan bahsediyorum. Damla damla geldigi zamanlarda oluyo bazen gelmedigi zamanlarda. İlk dogumumda gelmemisti sutum gelmesi icin cok ugrasmistim. Su an firsat varken dogdugu an her ihtimale karsi gelmezse bebege anne sutu verebilmek adina geleni saklamayi dusundum. Anlasilamadi herhalde bahsetmek istedigim. Oysa ki yurtdisinda dogumdan once cokca yapilan bir yontem bu
mylittlebabym _mom97 anladım da aktif yani sonuçta şuan doğumla birlikte daha da çoğalır gelmeme gibi bir durumu olmaz diyorum yani mantıken:) hiç endişelenecek bir durum yok gayet güzel beslersiniz bebeğinizi :)
_mom97 mylittlebabym tabii ki ama 1 hafta sonra sutu gelenler bile olmus. Ben ihtimale birakmak istemedim. Sonucta her dogum kendine ozel kiminin aninda gelmis emzirebilmis kimi emzirememis. Kiyaslamak dogru olmaz zaten kimsenin hamileligi ve dogum sonrasini ama bu konuda biraz korkum var ilk hamileligimden sonra😊 Allah buyuktur yardimcimiz olsun insallah saglikla buyutebilelim