Benim bu ay elimde az kalmıştı ovulasyon testim artik zaten öylesine yaptım tüp bebeğe geçebiliriz cuma günü koyulasmqya başlamıştı cumartesi testim yoktu ama o günü ben yumurtlama sadim çünkü hep öyle oluyor ki Bi gün önce akıntısı vs vardipersembe ve cumartesi değerlendirdik eşimde sperm sorunu var gün aşırı yapabiliyoruz zaten sadece bugün de akıntım oldu ben acaba daha yeni mi yumurtluyorum eşim de çalışıyor zaten kaçırdım galiba normalde 12.gunde yumurtlarim bu ay 14. Güne denk geldi hesabıma göre ama bugün olduysa kaçtı galiba 🤦♀️