Tgbgrsl Merhaba 10haftalık gebeyim ama idrar yolu enfeksiyonum oldugu için antibiyotik verdi doktorum ama sizde kullanan varmı. Korktumda biraz.🙁
Elaa-12 Tgbgrsl 37 haftalığım. idrar yolları enfeksiyonu için doktor onayıyla antibiyotik kullandım. Geçmeyen öksürük için de kbb doktoru antibiyotik başladı , doğuma kadar kullan dedi. Bir sorun olmaz inşallah
denizarenmom Tgbgrsl su ilac basliklarini asla anlamiyorum. on sene okumus doktorun verdigi ilaca guvenmeyip burda ki insanlar mi kullan ya da kullanma demesine guveniyorsunuz cidden.
123esr_ Tgbgrsl bana da antibiyotik verdi 18 haftalık gebeyim hapı içemedim şimdi fitil verdi fitil kullanacağım inşallah bir sorun olmaz
anapanda12 bi su bardağıyla içilen saşe vermesi lazım antibiyotik ilk defa duyuyorum bence bi başka doktora daha danışın cidden ilk defa duyuyorum bilgim yok ama mantıklı gelmedi
Tugcekrkya Yüksek ateşim olmuştu 2 bucuk aylıkken hem serum hem antibiyotik bitirdim bende sorun olur istemiyorum dedim ama doktorumda geldi uygun olduğunu söyledi doktorun onay verdiği antibiyotiği kullan bence