tuub07 28 haftalık olduk. Normal doğum olmasını istiyorum. Düzenli yürüyüşler yapıyorum ancak merdiven çıkmak da kolaylaştırıyor diye okuyorum. Tecrübeli anneler kaçıncı haftadan sonra başlamalıyız?
Aysun56 tuub07 daha erken canım senin için Allah muhafaza tetiklerse prematüre bebek olur ben de 35.haftadayım 37.haftada başlayacağım ne kadar vakitlice gelse o kadar sağlıklı olur
BBuseY 36+4 üz günlük yürüyüşümü yapıp geliyorum . Arada da bir çöp atıp geliyorum o ara merdiven çıkıyorum üçüncü katta oturuyoruz. Ben bile başlamadım aman aman merdiven çıkmaya daha . 38 /39 u göreyim diye 🤗