Kızlar içim içimi yiyor bilen varsa yazsın lütfen 😣 6+2 haftalık gebeyim bugün ultrasonda doktor kese haftana göre küçük 5haftalik dedi ya geç döllenme yada boş gebelik dedi dünden beri kahverengiyle başlayan akıntı var ama kırmızıya döndü bugün,doktor haftaya gel tekrar bakalım dedi ama boş gebelikse düşük olur dedi.
Çok değil kanama peçeteye ara ara az geliyor ama minik pıhtı geldi bikac kere 😓çok hafif ağrı da var ara ara boş gebelik mi ? Başına gelen oldu mu ne yapmam gerekiyor.Progestan falan vermedi umutsuz olduğu için için mi vermedi acaba kanama var dedim iyiye işaret değil artarsa düşük olursa gel dedi 🥺
