Gam çünkü yumurtan son adet tarihinde oluşmaya başlıyor. Döllenme tarihi değil senin yumurtanın oluşma tarihi esas alınıyor. Sperm olaya sonradan dahil oluyor yani ;) aslında her bir adet dönemi bir hamilelik başlangıcı, döllenme olsa da olmasa da, bırakın döllenmeyi cinsel ilişki olsa da olmasa da vücudumuz bir hamilelik hazırlık sürecine giriyor. Ha sonra döllenme olmadığı için başarısızlıkla sonuçlanıyor ama neticede senin yumurtanın oluşmaya başlaması ile başlayan bir süreç üreme süreci. Çok güzel değil mi.