higirl keşke doğrudan yazsaydınız. Niyetim münakaşaya girmek falan değil, dua edeceğiz tevekkül edeceğiz dedim. Ama bu konuyla ilgili yok işte 41 kere Meryem suresi falan okumak diye bir rivayet yok diyorum. Siz neyi anlamak istemiyorsunuz? Ben de sizler gibi Müslümanım Allah’a el açıp dua ediyorum, ondan medet umuyorum, istiyorum. İllaki kötü düşünmeye çalışıyorsunuz. Açın bakın hadislere, sünnetleri iyi araştırın. Böyle bir şeye rastlayamazsınız, dua edip tevekkül edilmesi gerekiyor. Hem size bir şey sorayım neden 51 değil de 41 kere okunması lazım? Her duyduğumuz şeyi doğru kabul edemeyiz, araştırmalıyız.