yenibirannis Kizlar dün akşam adetimin 2 gün geçmesiyle yaptığım test bu🤭 herkes var pozitif dedi ama ben bı turlu inanamiyorum ve tekrar test ve kan vermeye cesaret edemiyorum bana yok gibi geliyor cunki kendimi hamile gibi hissetmiyorum bilmiyorm 🙄
Nmhrkl yenibirannis bende hissetmemiştim canım. Bir yıl korunmasız ilişki den sonra hiç beklemiyordum. Reglime 7 gün kala bende böyle çıktı. Sonuç 14 haftalık bebiş 🤰
sehrengiz_8 yenibirannis testin ve birikmiş idrarın varsa yenileyin ayy çok merak ettim benimki de böyleydi yarın kan tahlili vereceğim
twinsmom_ yenibirannis 3 4 tane test yaptım baştan gölge gibiydi bu kadar bile yoktu diğer testler daha da koyulaştı kan verdim 67 çıktı ona rağmen inanmam çok zor oldu bugün kontrolüm vardı 159 a yükselmiş değerim doktorum benden daha heyecanlı ve daha sevinçliydi hala yok gibi geliyor inanamıyorum sanki ben değil de başka biri hamileymiş gibi geliyor doktora 3 4 kere sordum kesin dimi hamile miyim şimdi diye o derece bi inanmama var üzerimde 😅 bence bi test daha yap büyük ihtimalle koyulaşmaya başlar 😇
Kirazzz Postunuzu okudum bugün, kimse inanamıyor zaten en başta 😊 bence gidip kan vermelisiniz hem size var diyip ümitlendirmemek için
eylulmihrasmom yenibirannis var bence hayırlı olsun 😍 şimdi nasıl sabah olacak ay çok heyecanlandıımm🤩🤩 bize de haber veriinn
yenibirannis bebeklerimveben_ ciddimisin ay maşallah ne güzel ya Rabbim kucağına almayı nasip etsin ins kuzum 🙏🥰
bebeklerimveben_ yenibirannis sağol canım biri ayağımda biri karnımda rabbim sanalda nasip etsin ama var bariz 💕
yenibirannis twinsmom_ amin inşallah ben betayi yüksek görsem herkese ayrı ayrı sorarım herlde o derece 😂😂