[silindi] Mommy61 38+1deyim bugün sordum doktora kanala tam girmemiş dedi ama 2.doğumum olduğu için her an herşey olabilirmiş😅 Yani kanala girmemiş doğumuna daha var derim ama 3 saat sonra doğuruyorum diye gelebilirsin dedi🤷🏼♀️