Hamisform 31 de sanırım dogum olacak ddiyexek kadar sancılarım oldu ,baskılarda çok fazlaydı .ama bu hafta o kadar iyi hissedıyorumki sankı sonuna kadar gidecekmişim gibi.33+2 olduk .artık konrollerim her hafta .taburcu olmana çok sevındım inşallah herşey hızlıca iyiye gider sizin için