Arkadaşlar merhaba, hamileliğimin 5. Haftasından bugüne kadar sık sık kanamam oldu progesteron kullanmama rağmen hala devam ediyor. Bu hafta gen testi yapıldı herşeyi sağlıklı bebek iyi ama bana plasenta previa teşhisi kondu yani plasenta aşağıda ve rahim ağzını kısmen kapatıyor. Ağrım yok ama çok kanamam var yatak istirahati verildi. Bunu yaşayanlar ne kadar sürdü? Düzelir mi ne yapmalıyım çok korkuyorum. Düşük veya ilerleyen dönemde erken gebelik riski varmış.