Benim bat a 8 gun varken iki kere yaptim negatif ve gitim geldim ertesi gün yine tek cizgide kalmıştı 4 gün kala yaptim yine negatif 3 gün kala yaptim negatifti ve atmistim saatler sonra bi bakayim dedim hayalet cizgi çıkmış bugün yaptim 2 dk icinde cok cok gölge gibi ikinci cizgi belirdi ve hamilelik belirtileri yaşıyorum 1 gün sonra dogru olup olmadığını öğrenecem çok uzun oldu kusura bakmayın inslah sizde de vardir