Ebrusuluk adetime 7 gün varken negatifti adet günümde 63.5 ile hamile olduğumu öğrendim ve ne yazık ki kimyasal gebelik yaşadım kanamam adet gecikmesinden 6 gün sonra yani dün başladı tekrar test yapmayı düşünüyorsanız adet gecikmesinden 1 hafta 10 gün sonra yapılan testler daha net sonuç veriyor 🙏🏻