@TTtutku canım orası ayrı. Zaten dediğin gibi anksiyete herkeste olan bişey ve biz bunun fazlalığından dolayı sorun yaşıyoruz. Kendimiz ya da büyüklerimizden tabiki de okunmak için rahatlamak için birşeyler yapabiliriz ama bir hocaya gidip şifa aramak bana göre doğru ve etik değil. Bende yapıyorum, geçenlerde bişey öğrendim mesela, size de anlatayım isterseniz yapın. Yarım çay bardağı sirke, 1 su bardağı su ve tatlı kaşığı tuz bir kavanoz içine alıp, 7 nas , 7 felak, 7 Fatiha, 7ihlas ve 7 Ayetel Kürsi okuyup göremeyeceğiniz bir dolabın üzerine koyuyorsunuz. 40 gün sonra alıp besmele ile toprağa boşaltıyosunuz. Evdeki kötü enerjiyi vs aldığı söyleniyor Merak ettim denedim. Yoksa yadirgadigimdan değil. Ben bu durum için bir hocaya gidilmesini mantıklı bulmuyorum sadece.🌸