tecrubesizanneadayi12 Haftamdayım idrar yollarımda engeksiyon çıktı adet sancısı gibi ufaktan ağrım var sizce doğum sancısı mı yoksa idrar yollarımdan dolayı mı ağrım var
Ikra33 tecrubesizanneadayi12 bende geçen hafta 34 haftalık idrar yolu enfeksiyondan sancim çıktı. Doktor doğumu tetikliyor dedi