Scorpionesi Selam kizlar, eltim bugun tahlil yaptirdi hcg 0,20 cikmis.Doktor varla yok arasi, tekrar gel demis.Boyle bir durum yasayan var mi, gebe olma ihtimali nedir sizce
HaticeNur Scorpionesi bu değerse gebelik yok bence o nasıl oluyor varla yok arası o ne demekmiş öyle bir dr bu şekilde kafa karışmaya hakkı yok o yüzden çok seçici davranıyorum bu dr konusunda
Scorpionesi Ben de anlamadim, kizin adeti de 1 haftadan fazla gecikti,bakalim bir kac gun sonra tekrar gidecek.Cok sagolun bu arada kizlar
Busracetin Scorpionesi buyuk ihtimal yoktur , normal bir gecikmedir cunku benim de adet gunumde 8.84 cikti gebelik yok denildi kimyasal gebelik dedi doktor sonra da adet oldum zaten