Selam güzel anne ve anne adayları, bugün bebeğimin riskli olduğunu öğrendim fakat ikili tarama testinde hiçbir sorun yoktu. Malum bunun netliği için amniyosentez ya da fetal DNA öneriliyor. Benzer sorunu yaşayıp çoğu kişinin sağlıklı doğum yaptığını ve bu testlerin sadece tarama için yapıldığını ve ve kesin sonuç vermediğini biliyorum. Yalnız her anne gibi bende istemsizce mı diyorum, ne yapmalıyım bunu sadece yaşayanlar yazabilirse nasıl bir yol izlediler paylaşılırsa çok sevinirim. Rabbim şimdiden isteyen herkese sağlıkla evlat nasip etsin..🎊🌸