Ya Allah rızası için aklımı yıcem üç gündür çocuk oksuruyor bugün dayanamadım doktoruna götürdüm adam cıgerlerını dınledı herseyıne baktı hıc bı sorun yok dedı ama gel gelın öksürüğü çok arttı gunde 10 kere normal dedı ama uykuda da öksürüyor hasta mı oldu bu çocuk bı daha mı götüreyim sabah bısey yokken akşama olur mu bılen anneler baksın 2 ay 7 günlük 33 haftalık doğdu bı daha mı gıdeyım hastaneye acıle mı gıdeyım bıseyı yoksa bu havada götürüp hasta etmek ıstemıyorum gaz sıkısması oluyor ondan mı yoksa ağzı tükürük doluyor ondan mı