Canan55 tam 37benim de bugün. Mide yanmasından uyuyamadım, akşam tatki yedim dayanamayıp fena yanıyorum. Onun dışında otururken,.kalkarken,uyurken çok zorlanıyorum. Bebeğim toplanıyor. İkinci yavrum olacak inşallah. Sezeryan zorunlu. İlk bebeğim donmemisti ve sezeryane almışlardı. Şimdi dikişler açılabilir diye yine zorunlu sezeryan olacak. Cuma kontrol var. Nst. Bir de gün verilecek. Hepimiz sağlıkla atlatalim umarım 💜🙏