anneolmakzoramagulusuyeter_ Arkadaşlar 13+5 im ve az önce bı tekme yedim sanki doğru olabilir mi acaba siz ne zaman hissettiniz😍😍😍
poyrazin_annesi28 anneolmakzoramagulusuyeter_ Mümkün değil tekme yemeniz. Hareketleri bile 16-18 haftalarda pıt pıt hissediliyor. 22 haftalığız 2 haftadır tekmelerini hissediyorum
arirangg anneolmakzoramagulusuyeter_ Mümkün değil çok erken. 16. Haftadayım hala en ufak bir şey bile hissetmedim ama hissedeceğim günleri dört gözle bekliyorum 🥰
Ozlemduman anneolmakzoramagulusuyeter_ ilk gebeliğimde 19.haftada hissetmiştim. İkinci gebeliğim 15.haftamda hissettim ilk karnımın sağ tarafında bi seğirme olmuştu. Sonra 1 hafta hissetmedim bişey. 16+3 te iyice hissetmeye başladım bu gece 30 haftalık olucaz maşAllahımız var uykudan uyandırdığı bile oluyor
Sena00 anneolmakzoramagulusuyeter_ canım gaz sancısı bağırsak hareketliliği olabilir ben ilk bebeğimi 20 haftada hissettim bu ikinci 13 haftalık hoc bir şey yok 🤗
anneolmakzoramagulusuyeter_ Sena00 ya her gebelik bir olmuyor ve gaz problemim çok fazla ama bu gün olan gaz gibi gelmedi bana 😁😁
Rabia04_09 anneolmakzoramagulusuyeter_ bağırsak hareketi olabilir bu haftalarda hissetmezsiniz anca damar seyirmesi gibi olabilir onuda bahsettiğiniz gibi net hissetmezsiniz.
Gzmmm1 Bende bugün 20haftalık oldum ilk gebeliğim ama henüz hissetmiyorum dört gözle bekliyorum hissetmeyi 🥺🥺