Sezeyan oldum canım, doğum önlüğü giydiriyorlar tamamen cıplaksın küpe vs çıkarttırıyorlar atlet kilot hicbisey giymiyorsun, önlüğün zaten arkası ipli belden iğne vuruyolar sedyeye yatınca doktor bacaklarını açıp sondayı takıyor sonra sadece göbeğin gözükecek şekilde bacaklarını örtüyolar ama oradaki bakan herkes görüyor bikini bölgesini temiz olmak lazım tabiki😌