Esrakockara5234 Sizinde ilk bebeğinizle ikinci bebeğinizin kesesi aynimiydi aynıysa cinsiyet aynımı yoksa farklı olan oldu mu meraklardayim 🙊💕
annelinkoo Esrakockara5234 ilk oğlumun fasulye gibiydi ikincinin oval. Hatta ikincinin kemik yapısı vs doktor da kız dedi ama erkek 😅
guzelanne01_ Esrakockara5234 canım hurafe denilen herşeyi yaşadım🙈Kızımda kız dedikleri oğlumda erkek dedikleri keseden tut bütün olan herşeyi🙈cin takvimi,makas bıcak testi hepsi tuttu☺️
Esrakockara5234 annelinkoo demekki kese şekli falan önemli değil baksana sende ikiside varmış maşallah 🥰
Esrakockara5234 guzelanne01_ valla benim cin takviminin ikisi kız biri erkek diyor ama bıçağa oturdum benim kafa yandı bakalım nasıl olucak 😀❤️
guzelanne01_ Esrakockara5234 hayırlı ve sağlıklı olsun canım tabiki Elbet belli olacak bende bugun netleşti mesala 18 haftalığım sendede elbet olacak☺️