Nazli-61 Gulnar_95 yok benim ağrım yok çok şükür çok oturursam saatlerce hiç uzanmadan o zaman oluyor sırt bel ağrım kramplarım falan herkeste farklı seyrediyor ya
Mommy61 Gulnar_95 sağ kaburgam hatta sağ böbreğimin olduğu tarafta öyle bi doluluk hissi var ki sanki oraya taş doldurmuşlar
Zeynep_61_70 Nazli-61 bende de tam aynı kuzum bu yüzden yemek bile yiyemiyorum şuan bile süt içiyorum o bile dizildi boğazıma
Mommy61 Nazli-61 ben de öyleyim su içsem sanki gırtlağımda duruyorr az az sık sık yiyorum ben de. Hatta ekmek hamur işi makarna pilav yediğimde ölüyormuşum gibi hissettiğim için yemiyorum
Nazli-61 Mommy61 az az yemekte çok doyurmuyor ya insan engel olamıyor kendisine siz iyi az az yiyebiliyorsunuz
Mommy61 Nazli-61 çok yiyince gercekten oturup ağladığım oluyor niye yaptım diye, çok dediğim de düşün yarım tavuk dürümü yiyemiyorum. İkinci trimester çok güzeldi ya amansızca yiyorum bu işin zirvesi orasıydı 😃
Nazli-61 Mommy61 😂😂 ben az önce hayatımın hatasını yaptım bi tam döner yedim az önce dediğim de 6 da nerdeyse 5 saat önce 5 saattir zulüm görüyorum midemden bide açlık vurmaya başladı üstüne Allah yardımcımız olsun bacım 😂
Mommy61 Öyle bi şeye çok heves edince birazını ye biraz bekle sonra yine ye öyle çok kötü olmuyorsun yine 😄 ha bi de baktın olmuyor kuruyemiş ye kıtır kıtır ağzın yoruluyor yiyecek gücün kalmıyor 😃😃
Hulya2626 Ayva da çok iyi geliyor mide asidini bastırmaya mide ağrılarıma ekşimelerime çok iyi geliyor. Deneyin isterseniz
02leyla Nazli-61 canım. Bnde öyleyim ama ben yemek istiyorum 😂 Hep bir tokum acıkamıyorum. Sanki hep ağzımakadar dokuyum ama öyle çok da yemiyorum anlamadım 🤔
Yagmurp_ Kızlar 29 + 5 im 25 26 gibi değil hareketleri sizdede öylemi 1 bucuk hafta önce gittiğimde bir sıkıntı yoktu ne suyu ne kendisinde sizce gitmelimiyim yoksa hareketlerinde azalmalar normalmi
Mommy61 Yagmurp_ her zaman hareketli olmaz bebek ama korktuysan için rahat etsin acile git bu haftalarda hemen nstye bağlıyorlar
Nazli-61 Yagmurp_ normal canım benimde öyle oluyordu ara ara o haftalarda normal yani ama için rahatlayacaksa bi git acile