nolmusnolmus Kasık ve karın ağrısı oliyor mu sizlerde de hanimlar adet sancısı gibi ve beyaz kremsi akıntıniz oluyo mu
Ada-Uras-Asya nolmusnolmus 32+2 deyiz kasıklarımda aşırı ağrım oluyor yoruluyorum çok dinlemiyorum sarı akıntım oldu 2 gündür yarın gidicem bende doktora
Ahs nolmusnolmus evet oluyor ve kasık vajina ağrım var hatta Bugün kontrolüm vardı beyaz kokusuz akıntının normal olduğunu kokulu ve beyaz renk dışında akıntı olursa mutlaka gelmemi söyledi bide ağrılarım içinde minik ilaç tedavisine başladık
Zehradgdrn nolmusnolmus bende hem karın hem bel ağrısı oluyor galiba normal şeyler artık yalancı sancıda olabilir Bildiğim kadariyla akıntıya idrarda yanma kaşıntı falanda eşlik edince enfeksiyon oluyor
Babu nolmusnolmus evet oluyor. Doktorum renk değiştirirse sarı yada yeşil özellikle enfeksiyon belirtisi demişti. Gebelikte beyaz akıntı çok normal