Dün kanama vardi 9 haftalik hamileyim bu sabah doktora gittim bebeğin çevresinde ufak ufak kanamalar mevcut dedi progestan hap kullanıyordum en başından beri şuan da progestan iğne de verdi 3 gunde bi yap dedi başına böyle bisey gelen varmi acaba geçer mi