Cansudinc Selamm Haftaya girdik 🥳İlk hareketleri 18. Haftada hissettim o zamandan bu zamana hareketleri hep göbek deliğimin aşağısında hissediyorum hiç üstte hissetmedim . Özelliklede kasık tarafında . Son iki kontrole gittiğimde bebişin kafası aşağıdaydı ayakları üstte olduğu için daha çok üstlerde hissetmem gerekmez miydi 🙄
Nis Cansudinc hıçkırık altta derin dönüsler üstte poposunu asırı hareket etttmi dalgalı gibi oluyorgöbek hizasındada el kol hissedersn