ZmrtDilaa eşim de yaptırmıştı çok uzun sürüyor sonuçların çıkması. Eğer eşiniz pozitif çıkarsa sizden de kan alıyorlar siz de pozitif çıkarsanız taşıyıcı deniliyor. Yani ikinizin de pozitif olması lazım bebeğin sma olması için. Artık evlenirken yapılıyor bu testler, biz 2020de evlendik bize denk gelmedi malesef. Önceden yapılması daha iyi sonuçta