serasera Arkadaşlar 16.haftamdayım hala yemeklerden sonra midem bulanıyor ve günde bir defa istifra ediyorum ilaçlar kullandım işe yaramadı nasıl başa çıkabilirim bilen var mı:(
asenazrakin serasera 36+3 şuan ama hala bırak bulantıyı kusuyorum. İlk beş ay kendi evime mutfağıma giremedim.
Hifa serasera ediyorum maalesef Doğumda sancı çekerken bile mide bulantısı ve istifra oldu inş bu bebeğimde öyle olmaz🙏🙄
gevezeyazar1 serasera hiç bi yolu yok malesef ben 4 ay çektim kim ne derse onu denedim ama hiç bi fayda etmedi
dml33 serasera bnde cekiyorum yemek yiyince daha cok bulaniyor bide siskinlik yapio doktor ilacta vermedi icmesn daha iyi dedi migde bulantisi iyi biseymis doktorm oyle dedi
nyac Şeker başlı başına zararlı zaten normalde ben bu şekeri hiç sevmezdim fakat benim bulantımı tek bu kesti tevafuken kullandım ilaç niyetine midem bulandıkça aldım gerçekten anında kesiyordu..
Ezgi14 serasera canim benim tamamen bitmesi 20. Haftalari bulmustu. Malesef hicbir sey fayda etmiyor. Ama bulanti bilekligini deneyebilirsin. Ben azalttigina inaniyorum.
Rabia1511 serasera canım geçmez o ben 6 ay kustum herşeyi denedim evimden eşimden herşeyden tiksinmiştim sen iyisin yine