Betulrtap qnsmLk boyu ne kadar bizim de şuan da aynıyız doktor 3 hafta önden diyor benim hamur işi yememe bağladı dikkat ediyorum ama anlamadım ki
qnsmLk Ozbyt ölçümleri önde ama doktorlar öyle iri bir bebek falan demediler kızımda da dememişlerdi oda 38 haftalık 3700 doğmuştu
Nilgunaksudizdar 32+4 te 1800 dü bir hafta geriden geliyoruz biz yarın 33+2 oluyoruz kontrolüm var bakalım kaç olduk kilo aldırmaya çalışıyorum inşallah benimde bebeğim sizinkiler gibi güzel kilosu olur 🙏😇
qnsmLk Yeniannexx haftasıyla uyumlu çıkıyorsa az değildir. Sağlıklı olsunlarda doğduktan sonra zayıf bebekler daha çok toparlıyor. Benim mesela sütüm yetmedi iştahlıydı kızım
Yeniannexx qnsmLk Uyumlu mu bilmiyorum doktor yorum yapmadı :( Evet tabiki saglikli olsunlar ama ne bileyim çok üzüldüm bugun :(
Ozbyt Yeniannexx üzülmeyin benim 30 haftalıkken 1650 di 29 haftalıkken hemen hemen 1400 falan olmalı tam hatırlamıyorum. Bencee normalk benım doktorum çok normal dedi
Yeniannexx qnsmLk Hic bakmadim ona ama devlet hastanesine gidiyorum pek ilgili değiller oyuzden söylemedi diye düşündüm