Sincan lokman hekimden aldık paket paramızla rezil olduk ibrahim alanbayı seçtik zaten suratı 5 karıştı defoldu gitti koruya tüm hastalarını öyle mağdur etti sonra özgül hocaya geldim simdi ondan muayne oluyorum iyi memnunum ama hastanenin hataları var mesela doktoru takipli hastaları bitene kadar göndermeyecekti? Sözlesme yapacaklardı onun dışında hastane acayip kalabalık devlet hastanesinden hallice.
10 muayne hakkımız varmış 9unu kullanmışız daha doğurmama 1 ay var her muayne artık ücretliye dönecek o zaman ben neden paket aldım? Bir de doktor beni her hafta cağırıyo her hafta nstye sokacak o nstde ayrı bi para ? Aşırı doyumsuz paragöz bir hastane paramla rezil oldum gerçekten asla gitmeyin o hastaneye en iyi doktor orda olsa bile başta hastanede iş yok