Ben 10.haftadaydım yerleşme döneminde bile akıntım kanamam lekelenmem olmamıştı cumartesi çok hafif pembe leke geldi acile gittim ve bebeğimi kaybettiğimi öğrendim. Ben 10 haftadayım sanırken meğerse bebeğimin kalbi durmuş en son 6+7de gitmiştim bebeğim 7.haftada kalmış sakın ihmal etmeyin gidin hemen acile. Ben kahroldum günlerdir inşallaj rabbim sizin evladınızı korur