ilkimbebee 24+5 iz yürürken kuyruk sokumum agrıyor başına gelen var mı? Çatım mı dar acaba neyden kaynaklı bilginizi bekliyorum
Alinveannesi ilkimbebee bende hamileliğimin en başından beri çekiyorum ağrıyı hala da devam ediyor 22+1 oturarak çalışıyorum ara ara ayağa kalkıp yürüyorum ama fayda vermiyor. Çaresini bulan var mı gerçekten 😟
Emnysl_ Benim 4 aylıkken olmuştu bikaç hafta sürdü ve kendiliğinden geçti. Çok fazla oturma ve çok ayakta kalmamaya çalış ben öyle yapmaya çalışıyordum ağrımaması için
Simsekaaysegul Merhaba, 28 haftadan sonra başladı benimde çok ayakta kalınca yatınca veya fazla yürüyünce mutlaka ağrıyor. Eğer ağrın durulmazsa oturma simitleri kullanabilirsin birde doktorunuz onay veriyorsa egzersiz yapın iyi geliyor
ilkimbebee Simsekaaysegul doktoruma daha sormadım şikayetimi belirteyim inşallah çok sürmez. Çatı darlığıyla ilgili falan diye duydum acaba ilgisi var mı
ilkimbebee Alinveannesi çok geçmiş olsun canım çalışıyorsun üstüne daha zor olur. İnşallah çok sürmez bugün ağrısı başladı ama hareketim kısıtlandı eğilemiyorum yürürken zorluk çekiyorum