Kızlar 39. Haftamdayım bugün idrar istedi doktor verdim sonucu yeni çıkmış doktor bidahaki kontrolde sonuca bakarız demişti de ben e nabızdan baktığım da idrarda protein negatif olacağına
İdrarda protein Eser” yazıyor. Yanında kırmızı ünlem var. Eser me demek onu bile anlamadım böle bi sonuçla karşılaşan oldu mu.