yagizegemom ya ben 6. Haftamda devlet hastanesine gidiyordum ikili taramasınıda yapmak için bana 11. Haftanda gel demişti ama devlet hastanesine gitmek istemiyorum çok araştırdım kimse memnun değil benim de kontrolüm yaklaşıyor 10 gün sonra gideceğim hala doktor ve hastane araştırmasındayım karar veremiyorum. Varsa tecrübelerin gittiğin hastane doktor yardımını isterimmm