Merhaba kızlar gittiğim tüm doktorlar okadar duygusuzki asla bir açıklama bebek nasıl kac kilo olmuş bana gösterme falan yok sorduğun kadarının cevabını alıyorsun soracağın şeyleride o an o soğukluğu görünce unutuyorsun tabi ki ilgili ve işini severek yapan doktorları tenzih ediyorum. e devletten ya da nabizdan bebegin değerlerini kaydediyorlar herhalde sisteme bilen biri var mi doktor notuna açıklamasına nerden bakabilirim