Alinveannesi 22+1 ben oturarak çalışıyorum ara ara ayağa kalkıp yürüyorum yoksa çok ağrım oluyor belimde . Akşam eve gidince çok fazla hareketlerini hissetmiyorum bazen çok hareketli bazen hiç değil bu normal mi 🫣